Bryllup

Jeres bryllup er noget helt særligt. Vi sørger for den helt særlige gastronomi dertil
Send forespørgselBliv inspireret

Gastronomi til den store dag

Vi leverer en unik gastronomisk oplevelse, som
I og Jeres gæster sent vil glemme!

agsdi-ribbon

Skræddersyede løsninger

agsdi-facebook-like

Kvalitet og eksklusivitet

agsdi-message-heart

Gastronomi i særklasse

agsdi-champagne

Overlad det praktiske til os

En bryllupsmenu, der afspejler jer som par

Ønsker I en skræddersyet bryllupsmenu til Jeres store dag?

Vi ved, at det er noget helt særligt at lave mad til et bryllup og vores store ønske er, at I skal have Jeres gastronomiske drømme opfyldt. Derfor tilbyder vi, at vi i fællesskab, sammensætter en eksklusiv og ekstraordinær bryllupsmenu. Derved vil den endelige bryllupsmenu både afspejle Jer som par og matche alle de tanker, I har gjort Jer om Jeres store dag. 

Nedenfor viser vi vores bud på en eminent bryllupsmenu – men det er helt op til Jer, hvilke og hvor mange serveringer I ønsker Jer. Vi vil glæde os til at høre Jeres ideer!

Slip helt for stress og jag

Vi tilbyder både at hjælpe med gastronomien, og alt det praktiske

Vi forstår, at bryllupsplanlægningen kan være stressende og uoverskuelig, og at der er meget som skal forberedes, for at det hele går op i en højere enhed på den store dag. Vi tilbyder at lette byrden ved at stå for det gastronomiske indslag på dagen og alt det praktiske som følger med den del, så I bruge tiden bedst – sammen Jeres gæster.

Det betyder, at vi, udover gastronomien, selvfølgelig også tilbyder at stå for borddækningen, servicen, personale og meget mere. Hvad end I drømmer om, så gør vi vores absolut bedste, for at det lykkes!

En helt særlig menu til en helt særlig dag

Snacks
Blinis med caviar fra Prunier, pisket friskost og blomster
Kroket af jomfruhummer og reje med ørredrognscreme og korrianderskud
Mini tærte med varmrøget færøsk laks med creme fraiche 48% og dildskud
Malt profiterole med trøffelcreme og modnet skinke

Forret
Norske kammuslinger med syrlige løg, aromatisk urteolie og champagnesauce på reduceret champagne og pighvarben

Til forretten serveres manitobabrød med brunet smør pisket med forkullet løg, citrus og tørret tomat

Hovedret
Oksemørbrad af dansk kvæg med karamelliseret løgcreme, kartofler i urter og frisk trøffel, stegt grønt og køkkenchefens onde pebersauce

Dessert
Solbærdessert med brud af chokolade brownie, solbærsorbet i mørk chokolade, saltet karamel, solbærgelé og karamelliseret hvid chokolade

DKK 850,- pr. kuvert
Tilkøb vinmenu/juicemenu for DKK 475,- pr. kuvert

*Inkluderer mad, kokke og serveringspersonale
Prisen er for minimum 30 personer.
Vi tager højde for allergier/specielle behov.
Depositum på DKK 5.000,- bliver opkrævet ved aftale om booking af datoen for brylluppet.

agsdi-location

Transportpriser: DKK 0,- for Sjælland, DKK 1.500,- for Fyn, DKK 2.000,- for Jylland og DKK 4.500,- for Bornholm (inkl. overnatning).

Afstemt vin- eller juicemenu særligt sammensat af en af landets bedste sommelier

Vi sørger vi for at vinen/juicen og maden er harmonisk forenet, og tilsammen skaber en fremragende gastronomisk oplevelse.

Vin- og juicemenu

Vi sørger for den fulde og afstemte oplevelse

Ved tilvalg af vinmenu medbringer vi vintjener til at servere og fortælle om vinen.

Til de gæster, som ikke drikker alkohol, eller bare foretrækker et alternativ til vin, har vi sammensat en herlig juicemenu.

Eksempler på tilvalg til bryllupsmenuen

Service og borddækning
200,- pr. person

Gør det nemt for jer selv, og lad os stå for borddækning. Dertil medbringer vi alt service (tallerkner, bestik, vinglas (Spiegelau/Riedel), vandglas og vandkarafler).

Ønsker I at vi også står for op pyntning med lys, blomster og stofservietter, er det muligt at tilvvælge dette. +40,- pr. person

Ekstra omgang hovedret
175,- pr. person

Bryllupsmenuen bliver sammensat således, at alle gæster bliver mætte – dog har vi erfaret at nogle ønsker ekstra hovedret, til de ekstra sultne, for at være på den sikre side. Det sørger vi selvfølgelig for, at der er en løsning på. 

Menukort
50,- pr. person

Vi kan sørge for menukort til dagen, som vi sammen udformer, så de perfekt matcher brylluppets æstetik.

Velkomstdrink
100,- pr. person

Champagne med rabarbersirup, gin og udtræk af hornviol

Wagyu A5 snack
150,- pr. person

Grillspyd med Wagyu A5

Caviar ret
250,- pr. person

Rødtun med caviar, avocado og aromatisk sauce

Natmad
150,- pr. person

Gourmet hotdogs med briochebrød, slagterpølser, svampemayonnaise, bornholmsk sennep, syltede løg, friterede løg og friske urter
*Ekstra tillæg pr. påbegyndt time efter kl. 24:00

Petit four
65,- pr. person

Guldæg og flødebolle med peber og tonka

*Kaffe, the og avec +45,-/person

Det siger vores kunder

Annemarie & Jacobs bryllup

Vi leverede det gastronomiske indslag til Jacob og Annemaries bryllup. Du kan høre her, hvordan deres oplevelse med os var.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan foregår det i praksis på den store dag?

Vores personale ankommer på stedet, hvor brylluppet skal afholdes ca. 4 timer før I ønsker, at middagen skal starte. Ankomsttiden for personalet kan variere alt efter hvor mange gæster, der deltager i middagen og hvor meget vi skal stå for (eventuelt borddækning samt service).

Middagens forløb koordineres med jer på forhånd i forhold til taler, festlige indslag og eventuelle pauser undervejs. Vi er meget fleksible og der kan justeres og koordineres løbende, hvis taler eller indslag trækker ud. Vores kokke vil løbende præsentere maden og eventuelt vin for alle gæster.

Efter at sidste servering er taget af bordet, rengøres køkkenet inden vi overlader resten af festlighederne til jer.

Hvilke køkkenfaciliteter har Cortsen Dining brug for?

Vi har, som udgangspunkt, brug for et almindeligt og funktionelt køkken med ovn (og tilhørende plader), komfur (og tilhørende gryder/pander), skærebrætter samt køl og frys. Derudover har vi behov for plads til anretning (enten i køkkenet eller opstillede borde – fx foran gæsterne, hvis I ønsker det)

Såfremt der ikke er et køkken tilknyttet på stedet, hvor middagen skal afholdes, kan vi medbringe de fornødne køkkenredskaber og tilpasse menuen herefter.

Efter middagen forlader vi køkkenet skinnende og rent, som da middagen startede.

Hvor mange personer skal man være for at bestille Cortsen Dinings bryllupsmenu?

Priserne på vores bryllupsmenu er gældende ved minimum 30 personer.

Kan I hjælpe med lokaler?

Vi har en række samarbejdspartnere rundt om i landet, som vi har gode erfaringer med. Vi assisterer gerne med at formidle kontakt hertil.

Bestilling

Send os en forespørgsel
eller kontakt os for en uforpligtende snak

Send os en forespørgelse på dit bryllup. Så kontakter vi dig for en snak om mulighederne. Du kan se vores ledige tider i kalenderen.

Bestillinger og forespørgsler kan ske gennem vores formular eller på telefon (+45) 71 74 15 77. Vi håber at høre fra Jer!