Business dining

Bring gastronomien til jeres virksomhed og få en en unik oplevelse

Antal gæster: 6 – 25 personer / Afholdes: mandage til torsdage

Gå til bestillingBliv inspireret

Til de særlige møder

Ønsker I en ekstraordinær gastronomisk oplevelse på jeres næste vigtige leder- eller kundemøde? Vi tilbyder eksklusiv forplejning i særklasse, hvor vi sørger for alt.

agsdi-eye-closed

Privat og fortroligt

agsdi-hearts

På jeres præmisser

agsdi-facebook-like

Professionelle kokke

agsdi-message-heart

Gastronomi i særklasse

Hvor henne?

Vi kommer dertil, hvor mødet skal afholdes

Om det er i virksomhedens mødelokaler eller hjemme i privaten, er helt op til jer. Vi kan, som nogle af de eneste, indordne os under begrænsede køkkenfaciliteter, og vi har ikke brug for et funktionsdygtigt industrikøkken, for at kunne tilbyde en gastronomisk oplevelse i særklasse.

Hvis I ønsker at afholde mødet udenfor virksomhedens rammer, tilbyder vi – i samarbejde med IB4 – eksklusive mødefaciliteter på Islands Brygge i København med udsigt over Sydhavnen. IB4 tilbyder en række forskellige mødelokaler. Alle lokaler er afskærmede og individuelle, og har en storslået udsigt. Derudover er lokalerne forsynet med moderne IT, lynhurtigt fibernet samt 65 tommer skærme. Vi klarer kommunikationen med IB4, så den del skal I ikke tænke på.

Pakker

Vi har sammensat to pakker der sikrer en eksklusiv oplevelse I ikke glemmer

Alle nedenstående priser er eksklusive moms

Menuer

Pakke 1

DKK 1.150,- pr. person ekskl. moms.
Minimum 6 personer

Pakke 1

Snacks

Champagne Bonnaire, Brut Blanc de Blancs, Grand Cru Cramant

Sprød wonton med sort hummer, piment d’espalette og grønne tomater

Vaffel med peberet oksetatar og røget creme

Forret

2017 Meursault les Clous, Domaine Bouchard Père et Fils

Lavbagt kammusling med champagnesauce, syltede perleløg og løvstikkeolie

Hovedret

2013 Barolo Cru Castagni, Tenuta Reverdito, la Morra, Piemonte

Mørbrad i souffle med morkelsauce og friskhøvlet trøffel. Hertil Pommes Anna med timian og rødbede brokengel

Pakke 2

DKK 1.600,- pr. person ekskl. moms
Minimum 6 personer

Pakke 2

Snacks

Champagne Jacquesson, Cuvée 740 Extra Brut, Grand Vin

Caviar med pisket friskost og boghvedeblinis

Sprød rejekroket med ørredrognsemulsion og aromatisk karse

Vaffel med peberet oksetatar, trøffel og røget creme

Forret

2017 Meursault les Clous, Domaine Bouchard Père et Fils

Smørglaseret pighvar med stegte bøgehatte, syltede perleløg, løvstikkeolie, caviar og champagnesauce med ristet pighvarben

Hovedret

2013 Barolo “Ascheri”, Tenuta Reverdito, la Morra, Piemonte

Mørbrad i souffle med morkelsauce og friskhøvlet trøffel. Hertil Pommes Anna med timian og rødbede brokengel

Dessert

2019 The Noble Wrinkled Riesling, d’Arenberg, McLaren Vale

Eksotisk dessert med yuzufromage, reduceret passioncreme og ananasparfait i hvid chokolade og 24K bladguld

agsdi-location

Transportpriser: DKK 0,- for Sjælland, DKK 1.500,- for Fyn, DKK 2.000,- for Jylland og DKK 2.500,- for Bornholm.

Hvad er inkluderet i prisen?

Vi vil gerne gøre det så let for jer, som muligt. I priserne er følgende inkluderet:

  • Kokke, mad og drikkevarer

  • Alt service og opdækning af bordet med tallerkener, vand- og vinglas, bestik, stofservietter, vandkarafler, lys og blomster

  • Servering/afrydning

  • Præsentation af menuen foran alle mødedeltagere

  • Rengøring/oprydning ved endt service

Hvor mange personer skal man være for at bestille business dining?
Priserne på Cortsen Dinings business dining-menuer er gældende ved minimum 6 personer.
På hvilke dage tilbydes jeres to business dining-menuer?
Menuerne tilbydes på mandage til torsdage (helligdage undtaget).
Hvad skal vi – som virksomhed – selv stå for?

I skal blot selv sørge for et bord med tilhørende stole (og eventuel dug)

Hvilke køkkenfaciliteter har Cortsen Dining brug for?

Vi har, som udgangspunkt, brug for et almindeligt og funktionelt køkken med ovn (og tilhørende plader), komfur (og tilhørende gryder/pander), skærebrætter samt én skuffe i din fryser. Det vil hjælpe os meget, hvis der er plads til anretning. 

Såfremt der ikke er et køkken tilknyttet på stedet, hvor middagen skal afholdes, kan vi medbringe de fornødne køkkenredskaber og tilpasse menuen herefter.

Efter middagen forlader vi køkkenet skinnende og rent, som da middagen startede.

Vi ønsker ikke at drikke vin til vores møde. Tilbyder I andre drikkevarer end vin?

Vi tilbyder alkoholfri juicemenu som alternativ til vinmenuen.

Det siger vores kunder

Bestilling

Bestil os til en særlig business dining

Du kan se vores ledige tider i kalenderen. Bestillinger og forespørgsler kan ske gennem vores formular eller på telefon (+45) 71 74 15 77.

Vi håber at høre fra dig!